Telegramからの投稿です。 January 29, 2017 at 05:01PM

ネパールなんてところは、タイほどではないが、ロクでもないところです。やっぱ、ツーリズム依存の国と言うのはダメだね。人間を乞食のようにするし、その場限りの言い訳に全力を注ぐ人間を量産することになる。特に、やっぱり、白人が来るとダメになる。「アジア人は下」「白人最高」というのが白人の譲れない大原則なので、白人客のオモテナシはその大原則に沿ったものにせざるを得ない。宣教師のオモテナシはみんなでキリスト教に改宗し彼らの指導を仰いで生きていくことしかないように、白人のオモテナシは、白人至上主義を体現し表現することしかないのです。

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s